مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 خرداد 1398 ساعت 14:362019-06-02سياسي

صندوق نوآوری به راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری استان البرز کمک می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، علی وحدت رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در جمع مدیران شرکت های دانش بنیان استان البرز اظهار داشت: - رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری گفت: این صندوق برای کمک به راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری استان البرز با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی استان آمادگی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، علی وحدت رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در جمع مدیران شرکت های دانش بنیان استان البرز اظهار داشت: استان البرز از استان های پیشرو در حوزه توسعه شرکت های دانش بنیان و فناور در کشور است.

وحدت در ادامه با اشاره به برگزاری نشست های صندوق نوآوری و شکوفایی با شرکت های بزرگ دانش بنیان در حوزه های مختلف اظهار امیدواری کرد که این نشست ها در رفع نیاز های مالی این شرکت ها موثر واقع شود.

صندوق نوآوری و شکوفایی از نظر منابع، محدودیتی برای حمایت و ارائه خدمات مالی و اعتباری به شرکت های دانش بنیان ندارد.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی همچنین با اشاره به خلاء وجود صندوق پژوهش و فناوری در استان البرز، تصریح کرد: یکی از مواردی که در نشست با هیات رییسه پارک علم و فناوری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق نوآوری به راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری استان البرز کمک می کند

صندوق نوآوری به راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری استان البرز کمک می کند