مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 خرداد 1398 ساعت 12:402019-06-01اجتماعي

آماده باش پلیس برای نماز عیدفطر + ممنوعیت های توقف و تردد


رییس پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی پلیس برای برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلای امام خمینی (ره) را تشریح کرد و از آماده باش کامل پلیس خبر داد.

- آماده باش پلیس برای نماز عیدفطر + ممنوعیت های توقف و تردد رییس پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی پلیس برای برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلای امام خمینی (ره) را تشریح کرد و از آماده باش کامل پلیس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمدرضا مهماندار در این باره گفت: مراسم نماز باشکوه عید سعید فطر در تهران در محل مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد و در همین راستا نیز پلیس راهور یکسری تمهیدات ترافیکی برای برگزاری این مراسم در نظر گرفته است که فاز اول آن از ساعت 24 شب قبل از عید سعید فطر آغاز شده و فاز دوم آن نیز ساعاتی قبل از آغاز مراسم خواهد بود.

وی در باره محدودیت های ترافیکی برگزاری این مراسم گفت: از ساعت 24 شب قبل از عید سعید فطر توقف تمامی وسایل نقلیه در طول بزرگراه ها و خیابان های مدرس از میدان هفت تیر تا حقانی در هر دو مسیر، بزرگراه رسالت از بزرگراه آفریقا تا پل سید خندان در هر دو مسیر، طول خیابان شهید قنبرزاده در حد فاصل بزرگراه رسالت تا خیابان شهید بهشتی در هر دو مسیر، طول خیابان شهید بهشتی از میدان تختی تا خیابان قائم مقام فراهانی، طول خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش پلیس برای نماز عیدفطر + ممنوعیت های توقف و تردد

آماده باش پلیس برای نماز عیدفطر + ممنوعیت های توقف و تردد