مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 خرداد 1398 ساعت 11:502019-05-29اقتصادي

کرمانشاه بهشت فرصت های سرمایه گذاری است


استاندار کرمانشاه از کرمانشاه به عنوان بهشتی برای سرمایه گذاران یاد کرد و گفت: دهکده لجستیک، پتروشیمی زاگرس و راه آهن غرب کشور از مهمترین پروژه هایی است که سرمایه گذاران داخلی و خارجی می توانند در آن وارد شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، هوشنگ بازوند در جلسه ستاد سرمایه گذاری استان که امروز (8 خرداد) با حضور نمایندگان گروه سرمایه گذاری سابیر بین الملل ، نماینده رسمی سازمان سرمایه گذاری چین در ایران و جمعی از مسئولین استان برگزار شد، از کرمانشاه به عنوان استانی ثروتمند و پر از ظرفیت برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی یاد کرد و گفت: پروژه های زیادی در حوزه های عمرانی، زیربنایی، اقتصادی، خدمات، گردشگری و.

داریم که می تواند برای سرمایه گذاران جذاب باشد.

وی دهکده لجستیک یا بندرخشک کرمانشاه را از جمله مهمترین این پروژه ها برشمرد و افزود: این پروژه توسط وزارت راه و شهرسازی برای غرب کشور و با مرکزیت کرمانشاه تعریف شده است.

به گفته بازوند، کرمانشاه به واسطه فاصله کوتاه تا چهار استان همجوار و همچنین هم مرزی با کشور عراق بهترین نقطه برای احداث این بندرخشک است.

وی تاکید کرد: تمام زیرساخت های لازم برای این بندرخشک از جمله خط ریلی، بزرگراه ها، فرودگاه بین المللی و حمل نقل هوایی و… فراهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه بهشت فرصت های سرمایه گذاری است

کرمانشاه بهشت فرصت های سرمایه گذاری است