مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 خرداد 1398 ساعت 16:402019-05-27بين الملل

موسویان: آمریکا، ایران، عراق و عربستان نیازمند یک خط ارتباطی نظام یافته هستند


یک دیپلمات پیشین کشورمان با اشاره به خروج آمریکا از توافق هسته ای ایران (برجام) گفت: اگر ترامپ واقعاً قصد مذاکره با ایران را داشته باشد لازم است پیش از آماده سازی صحنه برای گفت وگو میان ایران و ایالات متحده، - یک دیپلمات پیشین کشورمان با اشاره به خروج آمریکا از توافق هسته ای ایران (برجام) گفت: اگر ترامپ واقعاً قصد مذاکره با ایران را داشته باشد لازم است پیش از آماده سازی صحنه برای گفت وگو میان ایران و ایالات متحده، مراحل مقدماتی زیادی را در راستای جلب اعتماد ایران طی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حسین موسویان سفیر پیشین ایران در آلمان، کارشناس امنیت خاورمیانه و سیاست هسته ای در دانشگاه پرینستون و سخنگوی پیشین تیم هسته ای ایران در مقاله ای در سایت ایران فرانت پیج نوشت: عادل عبدالمهدی، نخست وزیر عراق، اعلام کرده است کشورش با هدف کاهش تنش میان ایالات متحده و ایران، هیات هایی را راهی واشنگتن و تهران خواهد کرد.

در هفته های اخیر، حوادث متعددی به افزایش نگرانی ها در منطقه در مورد ایجاد درگیری نظامی میان ایالات متحده و ایران انجامیده است.

چهار کشتی در آب های اطراف شیخ نشین فجیره هدف عملیات خرابکارانه قرار گرفتند، یکی از خطوط اصلی انتقال نفت در عربستان سعودی مورد حمله پهپادهای یمنی واقع شد، موشکی در فاصله کمتر از یک مایلی سفارت آمری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسویان: آمریکا، ایران، عراق و عربستان نیازمند یک خط ارتباطی نظام یافته هستند

موسویان: آمریکا، ایران، عراق و عربستان نیازمند یک خط ارتباطی نظام یافته هستند