مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 خرداد 1398 ساعت 12:002019-05-27اجتماعي

موتورسیکلت های هندی برقی می شوند


به نظر می رسد که دولت هند قصد دارد به منظور کاهش آلودگی هوا و حفاظت از محیط زیست از موتورسیکلت و وسایل نقلیه برقی بیشتر از پیش حمایت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

حالا تازه ترین اخباری که در وب سایت insideevs منتشر شده حاکی از آن است که دولت هند تصمیم گرفته است که وابستگی به سوخت های فسیلی را در سال های آینده به مرور کاهش دهد و بدین ترتیب زیرساخت های لازم برای استفاده از وسایل نقلیه برقی، پاک و دوستدار محیط زیست را فراهم بیاورد.

دولت هند در همین راستا به تمامی دستگاه های مربوطه پیشنهاد کرده است که بیشتر موتورسیکلت ها و وسایل نقلیه موجود در این کشور ظرف 6 تا 8 سال آینده برقی شوند.

آمارها می گوید بالغ بر 21 میلیون دستگاه موتورسیکلت و اسکوتر در سه ماهه نخست سال جاری میلادی در این کشور که بزرگترین بازار فروش وس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موتورسیکلت های هندی برقی می شوند

موتورسیکلت های هندی برقی می شوند