مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 خرداد 1398 ساعت 10:452019-05-27سياسي

ناطق نوری: افراط و تفریط در عبادت هم پسندیده نیست


افراط و تفریط حتی در عبادت هم ممدوح نیست و تعادل و اعتدال علامت عقلانیت است، پس نه به طور افراطی دنبال دنیا بروید و نه به طور افراطی دنبال آخرت بروید و دنیا را رها کنید.

- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: افراط و تفریط حتی در عبادت هم ممدوح نیست و تعادل و اعتدال علامت عقلانیت است، پس نه به طور افراطی دنبال دنیا بروید و نه به طور افراطی دنبال آخرت بروید و دنیا را رها کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری در مراسم احیاء حرم امام راحل با بیان این که در آموزه های دینی ما با بهره گیری از قرآن و روایات معصومین(ع) مشخص می شود که هم باید امید به خدا داشته و هم از عذاب او خوف داشته باشیم اظهار کرد: رهبران دینی و ائمه معصومین(ع) ما را بر حذر می دارند از این که امیدوار محض و یا یک طرفه مایوس از رحمت خدا باشیم.

ما در صفات و اسامی الهی هر دو این دو جنبه را می بینیم.

وی افزود: یکی از مشکلات بزرگ ما انسان ها این است که معمولا در مسائل زندگی، معاشرت ها، معاملات، اخلاقیات، عبادات و مسائلی که به نوعی به زندگی ما مربوط است، یا دچار افراط و یا دچار تفریط می شویم.

وی با تاکید بر این که در مسئله خوف و رجا هم گاهی دچار افراط و تفریط می شویم ، اظهار کرد: افراط و تفریط حتی در عبادت هم ممدوح نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناطق نوری: افراط و تفریط در عبادت هم پسندیده نیست

ناطق نوری: افراط و تفریط در عبادت هم پسندیده نیست