مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 خرداد 1398 ساعت 02:062019-05-26سياسي

مردم برابر فساد در جامعه ایستادگی کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در مراسم شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و شب سالگرد شهادت امام علی (ع) که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، - رییس قوه قضاییه گفت: براساس روایات، هر سال یک شب قدر دارد و سرنوشت انسان در آن شب رقم می خورد و واسطه این شب مهم و ارشمند امام زمان (عج) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در مراسم شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و شب سالگرد شهادت امام علی (ع) که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به اینکه لیله القدر چه شبی است؟، گفت: امشب شب نزول قرآن بر قلب مبارک پیامبر اکرم (ص) برای هدایت انسان است.

رییس قوه قضاییه با اشاره به اینکه در شب قدر سرنوشت انسان ها رقم می خورد، بیان کرد: براساس روایات، ائمه اطهار(غ) از مردم خواسته اند که شب قدر را درک کنند.

وی ادامه داد: براساس روایات، هر سال یک شب قدر دارد و سرنوشت انسان در آن شب رقم می خورد و واسطه این شب مهم و ارشمند، امام زمان (عج) است.

رییسی شب قدر را باعظمت دانست و ادامه داد: نخستین گام در این شب ارزشمند معرفت بوده، همچنین، یکی دیگر از ویژگی های شناخت شب قدر، شناخت حضرت فاطمه(س) است، اگر ایشان را بشناسیم، کسی را که رسالت ولی و دین رسول را حفظ کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم برابر فساد در جامعه ایستادگی کنند

مردم برابر فساد در جامعه ایستادگی کنند