مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 خرداد 1398 ساعت 15:202019-05-26ورزشي

تابش: از صحبت هایم برداشت اشتباه شد/ درباره سپاهان حرف می زنم نه بیرانوند


مدیرعامل باشگاه سپاهان می گوید در خصوص بحث سهمیه تماشاگران منتظر تصمیم نهایی سازمان لیگ هستیم و امیدواریم تصمیم درستی در این زمینه بگیرند.

- مسعود تابش در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص وضعیت بازی سپاهان با پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی، اظهار کرد: تمام حق و حقوق سپاهان و قوانین و مقررات در خصوص این بازی مشخص است و ما منتظر هستیم تا سازمان لیگ تصمیم نهایی خود درباره سهمیه تماشاگران بازی تیم ما برابر پرسپولیس را بگیرد که امیدواریم که تصمیم درستی گرفته شود.

وی افزود: برگزاری بازی جام حذفی در نهایت آرامش و امنیت کامل دغدغه اصلی ما است و قصد داریم که بازی جوانمردانه ای را به نمایش بگذاریم.

از مردم با فرهنگ اصفهان نیز خواهش می کنم که همانند همیشه رسم مهمان نوازی را به نمایش گذارند و فرهنگ غنی اصفهان را در بازی روز چهارشنبه نشان دهند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص اینکه سپاهان قصد انصراف از جام حذفی را دارد یا خیر، گفت: بعد از صحبتی که در یکی از برنامه های ورزشی داشتم متاسفانه برداشت های نادرستی از اظهاراتم صورت گرفت، ما همچنان منتظر تصمیم نهایی سازمان لیگ هستیم و به مسائل حاشیه ای توجهی نمی کنیم.

تمام تلاش ما بر این است که یک بازی تماشاگرپسند برگزار شود تا هواداران از تماشای این بازی لذت ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابش: از صحبت هایم برداشت اشتباه شد/ درباره سپاهان حرف می زنم نه بیرانوند

تابش: از صحبت هایم برداشت اشتباه شد/ درباره سپاهان حرف می زنم نه بیرانوند