مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 خرداد 1398 ساعت 14:452019-05-26اقتصادي

وجود 725 زندانی جرایم غیرعمد با بدهی 133میلیارد تومانی در استان


رییس ستاد دیه خراسان رضوی از وجود 725 نفر زندانی نیازمند مرتبط با جرایم غیرعمد در استان خبر داد و گفت: بدهی این افراد حدود 133 میلیارد تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد غفوریان طوسی امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که در نمایندگی ستاد دیه خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: مشهد با 443 نفر و سرخس با 5 نفر زندانی جرایم غیرعمد به ترتیب بیشترین و کم ترین زندانیان جرایم غیرعمد را در استان دارند.

وی با اشاره به اینکه تصادفات، حوادث کارگاهی ، مهریه و نفقه، بدهکاری مالی، ایراد صدمات بدنی و قتل شبه عمد یا غیر عمد از جمله محکومیت های زندانیان جرایم غیرعمد در استان است ، بیان کرد: 602 نفر در رابطه با این جرایم در خراسان رضوی زندانی هستند.

رییس ستاد دیه خراسان رضوی تصریح کرد:هر زندانی از کمک ستاد دیه استان تنها می تواند یک بار استفاده کند و بازگشت دوباره زندانیان آزاد شده مرتبط با جرایم غیر عمد به زندان نادر است.

غفوریان طوسی توضیح داد: نوجوانان کانون اصلاح و تربیت، زنان سرپرست خانوار و ایثارگران در اولویت استفاده از کمک مالی ستاد دیه برای آزادی هستند اما پیش از هر اقدام دادگاه باید استعلام دین این محکومان را تایید و برای این ستاد ارسال نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 725 زندانی جرایم غیرعمد با بدهی 133میلیارد تومانی در استان

وجود 725 زندانی جرایم غیرعمد با بدهی 133میلیارد تومانی در استان