مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 خرداد 1398 ساعت 14:302019-05-26سياسي

تحریم ها در برابر صنایع دستی ناکارآمد هستند


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: از ویژگی های صنایع دستی می توان به بومی بودن مواد اولیه و دانش اشاره کنیم و از همه مهتر اینکه تحریم ها تاثیری در تولید صنایع دستی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالفضل مکرمی فر، در سومین جلسه شورای اداری استان در محل استانداری ضمن تبریک روز جهانی صنایع دستی، اظهار کرد: نظر به شعار مقام معظم رهبری در سال 97 یعنی اقتصاد مقاومتی و در سال 98 به عنوان رونق تولید و همچنین تبیین سیاست اقتصاد مقاومتی توسط استاندار در تمامی شهرستان ها، احیای صنایع دستی در استان دقیقا تحقق کامل این شعارها و سیاست مثلث اقتصادی است.

وی افزود: صنایع دستی در واقع گونه ای صنایع است که با کمترین سرمایه گذاری و ایجاد آلودگی، می تواند سهمی بزرگی را در اشتغال و تولید داشته باشند همچنین یکی از راهکارهای مهمی است که از مهاجرت روستاییان به شهرها و حاشیه نشینی جلوگیری می کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی بیان کرد: توجه به این صنعت راه گشای حل مشکلات بیکاری، کاهش آلودگی زیست محیطی و کاهش مهاجرت روستاییان را در پی دارد.

از ویژگی های صنایع دستی می توان به بومی بودن مواد اولیه و دانش اشاره کنیم و از همه مهتر اینکه تحریم ها تاثیری در تولید صنایع دستی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم ها در برابر صنایع دستی ناکارآمد هستند

تحریم ها در برابر صنایع دستی ناکارآمد هستند