مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 خرداد 1398 ساعت 11:052019-05-26اقتصادي

پرداخت 100 میلیونی برای خواندن یک تیتراژ


«خواننده های بسیاری هستند که علاقه مند به تیتراژخوانی در تلویزیون هستند و حتی شنیده ام مبالغی نزدیک به 100 میلیون تومان هم پرداخت کرده اند تا تیتراژ یک برنامه را بخوانند.

- خواننده های بسیاری هستند که علاقه مند به تیتراژخوانی در تلویزیون هستند و حتی شنیده ام مبالغی نزدیک به 100 میلیون تومان هم پرداخت کرده اند تا تیتراژ یک برنامه را بخوانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: فریدون آسرایی ازجمله خوانندگان موسیقی پاپ است که فعالیت کمتری در تیتراژخوانی برنامه های تلویزیونی دارد و به گفته خودش چندان به تیتراژخوانی علاقه مند نیست؛ مگر این که کار پیشنهاد شده نظرش را جلب کند.

او امسال تیتراژ ویژه برنامه دعوت را خوانده است که از شبکه یک سیما پخش می شود.

او سال گذشته نیز قطعه رؤیا را در جشن رمضان اجرا کرد.

آسرایی انتخاب تیتراژ سریال یا برنامه ها را منوط به موضوع فیلم یا برنامه عنوان می کند و تأکید دارد، ترانه باید با محتوای داستان همراه باشد.

او در این باره به ایران گفت: ترانه ها باید متناسب با موضوع برنامه ها بویژه برنامه های مناسبتی انتخاب شوند به طور مثال ترانه دعوت راز و نیاز انسان با خدا است.

البته این موضوع بی ارتباط با ترانه سرایان نیست و در این زمینه باید افرادی انتخاب شوند که با چارچوب این گونه کارها آشناترند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 100 میلیونی برای خواندن یک تیتراژ

پرداخت 100 میلیونی برای خواندن یک تیتراژ