مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 خرداد 1398 ساعت 08:452019-05-26اجتماعي

برفروبی راه ارتباطی روستای آق سو بعد از 6 ماه


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: راه ارتباطی روستای آق سو از توابع شهرستان خلخال که به دلیل بارش برف در فصل پاییز و تابستان مسدود شده بود که با تلاش راهداران مسیر این روستا برفروبی و بازگشایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی رحمتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی روستای آق سو از توابع شهرستان خلخال راه ارتباطی این روستا به دلیل بارش برف در فصل پاییز و تابستان مسدود شده بود که با تلاش راهداران مسیر این روستا برفروبی و بازگشایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به اینکه راه ارتباطی روستای آق سو را محل تردد ساکنان روستاهای سوسهاب، مرجین، آق سو و عشایر بخش جنوبی خورش رستم است، یادآور شد: روستای آق سو با ارتفاع دو هزار و 500 متر در ارتفاعات آق داغ و آخرین روستا در دامنه این کوه بوده که به دلیل شرایط کوهستانی امکان بازگشایی راه ارتباطی این روستا میسر نبود.

وی ادامه داد: در مدتی که راه ارتباطی این روستا مسدود بود در زمینه امدادرسانی به بیماران این منطقه و نیز تأمین مایحتاج مورد نیاز اهالی این روستا با همکاری و مشارکت ستاد مدیریت بحران خلخال و بکارگیری چند فروند بالگرد اقدام می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برفروبی راه ارتباطی روستای آق سو بعد از 6 ماه

برفروبی راه ارتباطی روستای آق سو بعد از 6 ماه