مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 خرداد 1398 ساعت 07:302019-05-26اقتصادي

حساب یارانه ها را به عنوان وثیقه نمی پذیریم


معاون وزیر کار هدفگذاری اشتغال روستایی در سال 1398 را 150 هزار شغل ذکر کرد و گفت: حساب یارانه ها را به عنوان وثیقه وام اشتغال روستاییان نمی پذیریم و از ظرفیت صندوق های ضمانت برای تضمین وام استفاده خواهیم کرد.

- عیسی منصوری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سال گذشته پیش بینی ما برای اشتغال طرح روستایی، 188 هزار شغل بود ولی گزارش های مرکز آمار ایران 114 هزار شغل اعلام کرد و برای سال 1398 نیز هدف گذاری 150 هزار شغل را در نظر گرفته ایم که طبعاً ایجاد این میزان شغل نیاز به منابع دارد.

وی افزود: در حال حاضر سامانه کارا باز است و افراد می توانند ثبت نام کنند ولی تعهدی در قبال ثبت نام کنندگان نداریم که حتماً وام پرداخت می شود، چون ظرفیت تکمیل شده است ولی سامانه را باز گذاشتیم تا چنانچه منابع جدید تزریق شد، این وام را پرداخت کنیم.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار ادامه داد: در حال حاضر در سطح ملی در دو سناریو برنامه اشتغال را دنبال می کنیم؛ سناریوی اول در راستای اهداف برنامه ششم توسعه و سناریوی دوم مبتنی بر واقعیات جاری کشور خواهد بود.

به گفته منصوری، سناریوی اول برنامه مشترکی با سازمان برنامه است که هدف گذاری ایجاد یک میلیون و 90 هزار شغل را در دستور کار دارد و سناریوی دوم پس از تصویب در جلسه شورای عالی اشتغال به طور رسمی اعلام خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساب یارانه ها را به عنوان وثیقه نمی پذیریم

حساب یارانه ها را به عنوان وثیقه نمی پذیریم