مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 خرداد 1398 ساعت 22:412019-05-25سياسي

شبکه های اجتماعی ارتباطات داخلی افراد را مختل کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معصومه ابتکار بعد از ظهر شنبه در جلسه مشترک با بانوان شهرستان پیشوا به اجرای طرح گفتگوی بین نسلی در کشور اشاره کرد و گفت: - معاون رییس جمهور در امور بانوان و خانواده گفت: به دلیل آموزش ندیدن افراد، این شبکه ها، ارتباطات داخلی را مختل کرده است و این فقط مختص ایران نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معصومه ابتکار بعد از ظهر شنبه در جلسه مشترک با بانوان شهرستان پیشوا به اجرای طرح گفتگوی بین نسلی در کشور اشاره کرد و گفت: این طرح با همکاری وزارت آموزش و پرورش در 2 هزار مدرسه کشور در حال اجرا است و نتیجه این اجرا به زودی بررسی و اعلام می شود.

ابتکار ادامه داد: مرحله نخست طرح گفتگوی خانواده یک سال و نیم پیش و با هدف مقابله با هر گونه اختلال در میان خانواده ها و انسجام بین خانواده ها اجرا شد و در اجرای این طرح ظرفیت انجمن های مددکاری و سازمان های مردم نهاد مورد استفاده قرار گرفت.

معاون رییس جمهور در امور بانوان و خانواده لازمه دست یابی به اهداف طرح ملی گفتگوی خانواده را ارتقا کمی و کیفی سازمان های مردم نهاد دانست و گفت: دولت به منظور دست یابی به جامعه مدنی، به این تشکل ها اعتماد دارد و زمینه توسعه فعالیت های آنان را فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه های اجتماعی ارتباطات داخلی افراد را مختل کرده است

شبکه های اجتماعی ارتباطات داخلی افراد را مختل کرده است