مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 خرداد 1398 ساعت 17:302019-05-25اقتصادي

دلایل ناکامی در درمان فشار خون بالا / سقف شهریه مدارس غیردولتی


جزییات افزایش حقوق سربازان، اعلام شهریه مدارس غیردولتی شهر تهران، کاهش محسوس مصرف لبنیات در کشور، وجود10 تا 12هزار مبتلا به اختلال هویت جنسیتی و.

- .

مهم ترین عناوین خبری امروز سرویس اجتماعی خبرگزاری ایسنا هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه به برخی از مهم ترین اخبار سردار موسی کمالی، رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح جزییات افزایش حقوق سربازان در سال 98 را تشریح کرد.

وی درباره جزییات افزایش حقوق سربازان گفت: امسال با پیگیری های انجام شده حقوق سربازان نیز افزایش داشته و حدود 18 درصد به نسبت سال قبل به رقم آن افزوده شد.

اعلام شهریه مدارس غیردولتی شهر تهران؛ 15 میلیون تومان بالاترین نرخ شهریه مجتبی زینی وند، رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش سقف شهریه دریافتی برای مدارس غیردولتی تهران را برای مقطع ابتدایی 9 میلیون و400 هزار تومان، برای مقطع متوسطه اول 11 میلیون تومان و برای مقطع متوسطه دوم 15 میلیون تومان اعلام و اظهار کرد: میزان افزیش شهریه مدارس، بر حسب الگو و بر اساس شاخص هایی تعیین شده و به این ترتیب منطقه به منطقه و حتی مدرسه به مدرسه متفاوت است.

وجود 10 تا 12 هزار مبتلا به اختلال هویت جنسیتی فرید براتی سده، معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه حدود 10 تا 12 هزار ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل ناکامی در درمان فشار خون بالا / سقف شهریه مدارس غیردولتی

دلایل ناکامی در درمان فشار خون بالا / سقف شهریه مدارس غیردولتی