مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 خرداد 1398 ساعت 15:162019-05-25سياسي

برگزیدگان مسابقات مناظره دانشجویی البرز به مرحله منطقه ای راه یافتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمدرضا فیروزی، سرپرست جهاد دانشگاهی البرز، در مراسم اختتامیه مناظرات دانشجویی که در دانشگاه خوارزمی برگزار شد، - دبیر اجرایی هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی البرز گفت: 32 تیم دانشگاهی در مسابقات مناظره دانشجویی البرز شرکت کردند که سه تیم برتر به مرحله منطقه ای این مسابقات راه یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمدرضا فیروزی، سرپرست جهاد دانشگاهی البرز، در مراسم اختتامیه مناظرات دانشجویی که در دانشگاه خوارزمی برگزار شد، گفت: نگاه اولیه به این رویداد استفاده از ظرفیت هایی دانشجویی است، اینکه دانشجو بتواند ارتباط اجتماعی داشته باشد و با فضای جامعه آشنایی بیشتری پیدا کند.

فیروزی افزود: از نزدیک شدن به هدف مسابقات یعنی تبدیل جامعه کنونی به جامعه ای گفتگو محور با تمرین در چنین رویداد ها و رقابتی هایی همراه با اخلاق و از سر علم خوشحال شدم.

سرپرست جهاد دانشگاهی البرز با بیان اینکه سبد فرهنگی دانشگاه ها غنی نیستند، بیان کرد: تعداد فعالیت هایی به این شکل کم است و باید فعالیت ها را افزایش دهیم تا سرمایه ای فرهنگی به نام دانشجو داشته باشیم.

در ادامه این برنامه مرتضی تهامی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه خوارزمی ضمن ابراز خرسندی از مشارکت دانشجویان در برنامه های جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان مسابقات مناظره دانشجویی البرز به مرحله منطقه ای راه یافتند

برگزیدگان مسابقات مناظره دانشجویی البرز به مرحله منطقه ای راه یافتند