مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 خرداد 1398 ساعت 11:152019-05-25اقتصادي

اوپل کورسای برقی 2019 معرفی شد


شرکت آلمانی اوپل به تازگی از نسل جدید خودروی اوپل کورسا مجهز به پیشرانه برقی رونمایی کرده که قرار است تا پایان سال جاری میلادی روانه بازارهای جهانی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به گسترش محبوبیت خودروهای برقی و دوستدار محیط زیست، به تازگی شرکت آلمانی اوپل اعلام کرده است که نسل ششم خودروی برقی اوپل کورسا هاچ بک تا پایان سال جاری میلادی تحویل مشتریان و علاقمندان بازارهای جهانی خودرو داده خواهد شد که قرار است نمونه های بنزینی و دیزلی آن نیز در آینده عرضه خواهد شد.

از قابلیت و ویژگی های نسل جدید اوپل کورسا می توان به بهره مندی از سیستم محرکه برقی با 134 اسب بخار قدرت و 260 نیوتن متر گشتاور اشاره کرد که قادر است مسافتی معادل 330 کیلومتر را با هر بار شارژ کامل طی کند.

این خودرو که مجهز به یک پیشرانه برقی با باتری به ظرفیت 50 کیلووات ساعت است، سه حالت رانندگی برای راننده به ارمغان می آورد که اکو، نرمال و اسپرت نام دارند که برای شرایط مختلف آب و هوایی و همچنین سرعت و قدرت دلخواه راننده و سرنشینان طراحی و توسعه داده شده است.

این خودرو همچنین قادر است در مدت زمان کوتاهی به میزان 8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد و از لحاظ شارژدهی نیز با بهره گیری از سیستم و فناوری شارژ سریع، تا 80 درصد از ظرفیت باتری این خودرو تنها در عرض مدت 30 دق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوپل کورسای برقی 2019 معرفی شد

اوپل کورسای برقی 2019 معرفی شد