مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 خرداد 1398 ساعت 10:202019-05-25بين الملل

به همکاری با هواوی ادامه می دهیم!


شرکت تایوانی TSMC به عنوان یکی از بزرگترین سازندگان چیپ ست در جهان اعلام کرده است به دنبال تحریم های آمریکا علیه هواوی، به همکاری و فعالیت با این شرکت چینی ادامه خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته پیش بود که دولت ترامپ فهرست جدیدی از شرکت های ممنوعه برای تجارت و ایالات متحده را اعلام و منتشر کرد که در آن نام شرکت چینی هوآوی به عنوان بزرگ ترین توسعه دهنده تجهیزات مخابراتی و عرضه کننده گوشی های هوشمند در جهان نیز به چشم می خورد.

بدون شک محدودیت های جدیدی که آمریکا برای هواوی وضع و اعمال کرده است، تأثیرات منفی و تبعات گسترده ای را در پی خواهد داشت و این بدان معناست که دیگر قادر نخواهد بود هرگونه سرویس اختصاصی ارائه شده توسط گوگل را استفاده کند و استفاده از سیستم عامل اندروید توسط هواوی تنها محدود به لایسنس های متن باز و AOSP خواهد بود.

به دنبال این خبر، بسیاری دیگر از غول های تکنولوژی همچون مایکروسافت و همچنین تراشه سازهای بزرگی همچون اینتل، کوالکام و برودکام نیز اعلام کردند که مطابق قوانین و محدودیت های جدید دولت آمریکا عمل خواهند کرد و بدین ترتیب به همکاری با هواوی پایان خواهند بخشید.

اما حالا در میان همه این شرکت های تکنولوژی و اپراتورهای مخابراتی در کشورهای مختلف که به تحریم علیه هواوی پیوسته اند، شرکت تایوانی TSMC به عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به همکاری با هواوی ادامه می دهیم!

به همکاری با هواوی ادامه می دهیم!