مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 خرداد 1398 ساعت 10:102019-05-25ورزشي

مهدوی نیا: قایقرانانی به مجارستان اعزام می شوند که در فینال قرار بگیرند


سرمربی تیم ملی قایقرانی معلولان از اعزام تیم به مسابقات جهانی مجارستان برای کسب سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو خبر داد و گفت: کسانی به این تورنمنت اعزام می شوند که در فینال A مسابقات قرار بگیرند و شانس زیادی برای کسب سهمیه داشته باشند.

- مسعود مهدوی نیا در گفت و گو با ایسنا، افزود: مسابقات قهرمانی جهان مجارستان برای کسب سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو مردادماه برگزار می شود که برای شرکت در این تورنمنت تاکنون دو مرحله اردوی آمادگی در دریاچه ورزشگاه آزادی برپا کردیم.

وی گفت: در این مسابقات در 6 رشته سهمیه توزیع می شود که تلاش بر این است که حداقل در 4 رشته (2 سهمیه در بخش زنان و 2 سهمیه مردان) سهمیه را به خود اختصاص دهیم.

سرمربی تیم ملی قایقرانی معلولان خاطرنشان کرد: در مسابقات پارالمپیک 2020 توکیو علاوه بر کایاک تک نفره 200 متر برای نخستین بار در رشته VOA نیز به دنبال کسب سهمیه هستیم.

مهدوی نیا از نادر عیوضی و مسعود قیصری در کلاس KL3، اسلام جاهد کلاس KL2، امین آونده کلاس KL1، شهلا بهروزی راد کلاس KL3 و رؤیا سلطانی کلاس KL2 ملی پوشان حاضر در اردوی آمادگی تیم ملی نام برد و گفت: بعد از برپایی 3 مرحله اردوی آمادگی دیگر کسانی به مسابقات جهانی مجارستان اعزام می شوند که در فینال A مسابقات قرار بگیرند و شانس زیادی برای کسب سهمیه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدوی نیا: قایقرانانی به مجارستان اعزام می شوند که در فینال قرار بگیرند

مهدوی نیا: قایقرانانی به مجارستان اعزام می شوند که در فینال قرار بگیرند