مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 خرداد 1398 ساعت 10:102019-05-25بين الملل

الظواهری: جنگ با اسراییل اولویت است


رهبر تشکیلات تروریستی القاعده در حرکتی برای جلب دوستی فلسطینی ها، گروه های تروریستی را به جنگ با رژیم صهیونیستی فراخواند و تاکید کرد، جنگ با اسراییلی ها از اولویت های القاعده است.

- در راستای جلب نظر فلسطینی ها و با سوء استفاده از ماه رمضان الظواهری: جنگ با اسراییل اولویت است رهبر تشکیلات تروریستی القاعده در حرکتی برای جلب دوستی فلسطینی ها، گروه های تروریستی را به جنگ با رژیم صهیونیستی فراخواند و تاکید کرد، جنگ با اسراییلی ها از اولویت های القاعده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط، ایمن الظواهری، رهبر گروه تروریستی القاعده در پیام ویدیویی جدیدی که توسط موسسه السحاب، شاخه رسانه ای القاعده به مناسبت ماه رمضان ضبط و منتشر شد، به فلسطینی ها درباره اقدامات متجاوزانه اسراییلی ها در مسجد الاقصی و بیرون کردن اعتکاف کنندگان از مسجد پیام داد.

الظواهری در این ویدیو گروه های حامی القاعده را به جنگ با رژیم صهیونیستی فراخواند و تاکید کرد: جنگ با اسراییلی ها از اولویت های القاعده است.

عمر عبدالمنعم، کارشناس جنبش های بنیادگرایانه در مصر گفت: در ویدیوی الظواهری هیچ چیز جدیدی وجود نداشته و تنها تلاشی برای جلب نگاه هاست، همانگونه که ملاحظه می کنید، هر زمان که ابوبکر البغدادی، رهبر داعش در ویدیویی ظاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الظواهری: جنگ با اسراییل اولویت است

الظواهری: جنگ با اسراییل اولویت است