مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 خرداد 1398 ساعت 09:112019-05-25سياسي

بهترین هدیه مقام معظم رهبری به دانشجویان مطالبه گر، اشاره به جریان هفت تپه بود


مهدی طرفی، فعال دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: اصلی ترین کارکرد جنبش دانشجویی، رویکرد حل مسائل است؛ - فعال دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در دیدار مقام معظم رهبری با دانشجویان، ایشان بهترین هدیه را به تمام آن دانشجویانی دادند که از زبان تند خودی و غیر خودی ناامید نشدند و در جهت رسالت اصلی جنبش دانشجویی حرکت کردند، دانشجویانی که احتمالا بسیاری از آنان، جسمشان در حسینیه امام خمینی (ره) نبود، اما روحشان با مقام معظم رهبری و در این حسینیه حاضر بود.

مهدی طرفی، فعال دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: اصلی ترین کارکرد جنبش دانشجویی، رویکرد حل مسائل است؛ مسائلی که می تواند ملی، بین المللی و یا استانی و شهرستانی باشد.

طرفی افزود: در سال های اخیر فعالیت های بسیاری در این راستا توسط جنبش دانشجویی انجام شده است، به این معنا که مسئله توسط دانشجو شناسایی شده و از طریق روحیه مطالبه گری و نگاه علمی دانشجو، به حل مسئله کمک شده است.

فعال دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: یکی از این مصادیق که در دیدار امسال ماه مبارک رمضان مقام معظم رهبری با دانشجویان توسط ایشان اشاره شد، مسئله مشکلات کارگر های نیشکر هفت تپه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین هدیه مقام معظم رهبری به دانشجویان مطالبه گر، اشاره به جریان هفت تپه بود

بهترین هدیه مقام معظم رهبری به دانشجویان مطالبه گر، اشاره به جریان هفت تپه بود