مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 خرداد 1398 ساعت 21:202019-05-24سياسي

تفسیر کوثر در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم رونمایی شد


نشست رونمایی از تفسیر کوثر، جدیدترین تفسیر قرآن کریم، جمعه سوم خرداد با حضور شخصیت هایی از جمله آیت الله یعقوب جعفری نویسنده کتاب، آیت الله هاشم هاشم زاده هریسی عضو مجلس خبرگان رهبری، - عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی خسروی مشاور علمی نمایشگاه قرآن برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله جعفری در این نشست با بیان این که در طول 22 سال اخیر با آیات قرآن، زندگی کرده است، گفت: در تفسیر کوثر به سوالات روز و جدیدترین شبهات درباره قرآن کریم توجه کرده ام، چرا که خود با فضای مجازی آشنایی زیادی دارم و هر ماه جدیدترین مطالب و سوالات را از اینترنت جمع آوری می کردم.

البته شیوه پرداخت به شبهات در این تفسیر، شیوه ای است که آن را تهاجمی نامگذاری می کنم، یعنی ترجمه و توضیح آیات به گونه ای انجام شده است که هرکس آن را بخواند، سوال و شبهه موردنظرش پاسخ داده شود.

در ادامه این نشست، آیت الله هاشم هاشم زاده هریسی عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نمایشگاه قرآن، دریای نور و برکت است، گفت: خدا را شاکرم که عمر من را طول داد تا به نمایشگاه بیست و هفتم قرآن و رونمایی از تفسیر کوثر برسم، آرزو می کردم این تفسیر منتشر شود تا بتوانم آن را کامل مطالعه کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفسیر کوثر در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم رونمایی شد

تفسیر کوثر در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم رونمایی شد