مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 خرداد 1398 ساعت 21:152019-05-24فرهنگي

تفسیر دعای جوشن کبیر با نام عرفان برتر رونمایی شد


آیین رونمایی از کتاب «عرفان برتر» که تفسیر دعای جوشن کبیر است، با حضور عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از معاونان وی و نیز ابوالفضل بهرام پور مفسر قرآن کریم در محل غرفه آوای حیات برگزار شد.

- آیین رونمایی از کتاب عرفان برتر که تفسیر دعای جوشن کبیر است، با حضور عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از معاونان وی و نیز ابوالفضل بهرام پور مفسر قرآن کریم در محل غرفه آوای حیات برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالفضل بهرام پور مؤلف اثر عرفان برتر در این مراسم در سخنان کوتاهی گفت: به اعتقاد من از ابتدا تاکنون دعای جوشن کبیر بین همه معارف دینی آن گونه که باید بازگشایی و رمزگشایی نشده است.

وی با اشاره به این که نکته های بسیار زیادی در این دعای شریف مستتر است، افزود: این دعا همواره در ماه رمضان قرائت شده و بعد هم تا ماه رمضان بعد فراموش شده است، در صورتی که این دعا باید در طول سال قرائت شود تا از معارف نابی که در آن وجود دارد بهره مند شویم.

بهرام پور با بیان این که رمزهای زیادی در دعای جوشن کبیر وجود دارد که بازگشایی نشده است، گفت: کتاب عرفان برتر تلاش کرده است تا این رمزها را بازگشایی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفسیر دعای جوشن کبیر با نام عرفان برتر رونمایی شد

تفسیر دعای جوشن کبیر با نام عرفان برتر رونمایی شد