مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 خرداد 1398 ساعت 13:502019-05-24سياسي

سردار فیض اردکانی تا لحظه شهادت حاضر نشد پرونده جانبازی تشکیل بدهد


رییس تحقیقات امنیت ملی پایدار ستادکل نیروهای مسلح گفت: احساس مسئولیت در قبال دیگران مهمترین ویژگی رفتاری شهید فیض اردکانی بود که باید ترویج داده شود.

- سردار فیض اردکانی تا لحظه شهادت حاضر نشد پرونده جانبازی تشکیل بدهد رییس تحقیقات امنیت ملی پایدار ستادکل نیروهای مسلح گفت: احساس مسئولیت در قبال دیگران مهمترین ویژگی رفتاری شهید فیض اردکانی بود که باید ترویج داده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرتیپ پاسدار حسن رستگارپناه در جریان سفر خود به استان یزد با حضور در مراسم یادواره شهدای سوم خرداد و سالگرد سرتیپ فیض اردکانی که با حضور اقشار مختلف جامعه در مسجد حظیره برگزار شد، با بیان این که شهدا نماد ایثار و ارزش های انقلابی هستند، اظهار کرد: سردار فیض اردکانی از قبل انقلاب همیشه نماد اخلاص و تواضع بود.

وی توجه به بیت المال را از دیگر ویژگی های این شهید والا مقام دانست و افزود: علی رغم وجود امکانات دولتی که در اختیار سردار فیض اردکانی بود، وی هیچ وقت از وسایل برای مصارف شخصی استفاده نمی کرد و این از جمله نمادهای ارزش های انقلابی است.

سردار رستگارپناه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را رمز ماندگاری انقلاب اسلامی و حراست از دستاوردهای این نظام دانست و بیان کرد: احساس مسئولیت در قبال هم رزمان و دیگر اقشار جامعه از دیگر ویژگی های رفتاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار فیض اردکانی تا لحظه شهادت حاضر نشد پرونده جانبازی تشکیل بدهد

سردار فیض اردکانی تا لحظه شهادت حاضر نشد پرونده جانبازی تشکیل بدهد