مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 خرداد 1398 ساعت 13:252019-05-24بين الملل

استخدام فضانورد جدید در روسیه


رییس مرکز آموزش فضانوردان در مصاحبه ای با خبرگزاری ریانووستی، ضمن اعلام تصمیم سازمان فضایی روسیه، روسکاسموس در زمینه انتخاب گروه جدید فضانوردان، - گفت: در استخدام جدید، روسکاسموس گروه جدیدی از پزشکان، خلبانان و مهندسان را مد نظر دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پائول ولاسوف گفت: در جذب گروه بعدی، در جستجوی خلبانان، مهندسان و پزشکانی خواهیم بود که مشخصات مورد نظر ما از جمله سلامتی بدنی و تخصص و توانایی بالا داشته باشند.

سرگیی کریکالف فضانورد سابق و مدیر اجرایی روسکاسموس در برنامه های فضایی سرنشیندار پیش از این در مصاحبه ای با ریانووستی گفته بود که شرایط انتخاب جدید فضانورد روسی قبل از تابستان اعلام خواهد شد.

در ماه فوریه گذشته نیز یک منبع در صنعت موشکی و فضایی روسیه به ریانووستی اعلام کرده بود که روسکاسموس دستور سازماندهی کارگروه اجرایی برای استخدام فضانوردان جدید را امضا کرده است.

در سال 2018، استخدام فضانوردان که در سال 2017 آغاز شده بود، به پایان رسید و از بین 420 درخواست از سراسر روسیه به روسکاسموس، هشت نفر انتخاب شدند.

پس از آن، روسکاسموس اعلام کرد که استخدام جدید در بهار 2019 آغاز خواهد شد.

انتخاب فضانوردان نه تنها برای اجرای مأموریت در ایستگاه بین المللی فضایی است که حداقل تا سال 2024 میلادی به فعالیت خود ادامه خواهد داد، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام فضانورد جدید در روسیه

استخدام فضانورد جدید در روسیه