مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 خرداد 1398 ساعت 10:552019-05-24سياسي

برگزاری تمرین مرکب دریایی کشورهای عضو و ناظر اجلاس آیونز در اقیانوس هند


امیر دریادار دوم عزیزی از برگزاری تمرین مرکب دریایی کشورهای عضو و ناظر اجلاس فرماندهان نیروی دریایی کشورهای اقیانوس هند (آیونز) در آینده نزدیک خبر داد.

- امیر دریادار دوم عزیزی از برگزاری تمرین مرکب دریایی کشورهای عضو و ناظر اجلاس فرماندهان نیروی دریایی کشورهای اقیانوس هند (آیونز) در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، اولین جلسه هماهنگی تمرین مرکب دریایی با حضور وابستگان نظامی و دفاعی عضو و ناظر آیونز از جمله کشورهای چین، روسیه، ژاپن، آلمان، ایتالیا و .

به ریاست امیر دریادار دوم عزیزی، دبیر اجرایی این اجلاس در ستاد فرماندهی نیروی دریایی ارتش برگزار شد.

امیر دریادار دوم عزیزی با تاکید بر این موضوع که امنیت شمال اقیانوس هند فقط توسط کشورهای منطقه قابل تامین است، خاطرنشان کرد: بعد از اولین رزمایش رسمی آیونز در کشور بنگلادش، با تصمیم و تصویب اعضاء و وفاق جمعی، دومین تمرین مرکب دریایی کشورهای عضو و ناظر آیونز در محدوده شمال اقیانوس هند برگزار می شود.

دبیر اجرایی اجلاس آیونز هدف از برگزاری این تمرین مرکب دریایی را همگرایی، هم افزایی و تطبیق استانداردهای عملیاتی بین کشورها و همچنین تبادل اطلاعات و رشد متوازن منطقه که نتیجه آن امنیت دریایی منطقه اقیانوس هند در برابر بلایای طبیعی است، برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تمرین مرکب دریایی کشورهای عضو و ناظر اجلاس آیونز در اقیانوس هند

برگزاری تمرین مرکب دریایی کشورهای عضو و ناظر اجلاس آیونز در اقیانوس هند