مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 خرداد 1398 ساعت 08:202019-05-24سياسي

یادواره سرداران و 260 شهید گیلانی عملیات «الی بیت المقدس» برگزار شد


عضو مجلس خبرگان رهبری تفسیر امام راحل از اسلام را دقیق ترین و زیباترین تفسیر دانست که در جمهوری اسلامی تجلی یافت و یادآور شد: در گام دوم انقلاب نیز به مدیریت جهادی در کنار عقلانیت و معویت هم در سطح کشور و هم در سطح استان نیاز داریم.

- یادواره سرداران و 260 شهید گیلانی عملیات الی بیت المقدس برگزار شد عضو مجلس خبرگان رهبری تفسیر امام راحل از اسلام را دقیق ترین و زیباترین تفسیر دانست که در جمهوری اسلامی تجلی یافت و یادآور شد: در گام دوم انقلاب نیز به مدیریت جهادی در کنار عقلانیت و معویت هم در سطح کشور و هم در سطح استان نیاز داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله رضا رمضانی در یادواره سرداران و 260 شهید گیلانی عملیات الی بیت المقدس که در گلزار شهدای رشت برگزار شد، با بیان اینکه معجزه الهی موجب پیروزی رزمندگان در خرمشهر شد، اظهار کرد: خرمشهر را خدا آزاد کرد تعبیر قرآنی امام از اراده و قدرت الهی است.

در جریان عملیات آزادسازی خرمشهر خداوند آن علم و قدرت و معرفت را به رزمندگان اسلام بخشید و این حماسه بزرگ فرماندهان نظامی دنیا را شگفت زده کرد لذا نیازمند مطالعه و بازخوانی مکتب شهدا هستیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهدا به تاسی از آموزه های قرآنی در برابر ظالمان و گردنکشان و کافران سر تسلیم فرود نیاوردند، گفت: دوستی با دوستان خدا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره سرداران و 260 شهید گیلانی عملیات «الی بیت المقدس» برگزار شد

یادواره سرداران و 260 شهید گیلانی عملیات «الی بیت المقدس» برگزار شد