مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 خرداد 1398 ساعت 08:002019-05-24سياسي

انتقاد مطهری از یک رویه غلط در برابر تذکرات رهبری


نایب رییس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رویه غلط برخی مسوولان در قبال تذکرات رهبری، گفت که پس از تذکر رهبری درباره یک موضوع مدیران به جای صدور بخشنامه، - اقدامات عملی عاجل برای رفع آن کاستی انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی مطهری در یادداشتی با عنوان رویه غلط برخی مسئولان نظام ، که در اختیار ایسنا قرار داد نوشت: مشاهده می کنیم که همواره پس از تذکر مقام رهبری به یک سازمان یا نهاد حکومتی، رییس آن سازمان یا نهاد حکومتی بخشنامه غِلاظ و شِداد صادر می کند که از امروز باید چنین و چنان شود.

گویی خود این رؤسا عقل شان به آن موضوع تذکر نمی رسیده و تا رهبر انقلاب بیان کرده اند متوجه موضوع شده اند.

این رویه یادآور رفتار مقامات رژیم گذشته است که تا دستور از بالا می رسید همه جان نثار می شدند و آماده اجرای فرمان، گویی تا قبل از صدور دستور، وظیفه ای نداشته اند.

تذکر اخیر رهبر انقلاب به صدا و سیما درباره پاسداری از زبان فارسی در اشعار سرودها و ترانه ها و پرهیز از بکارگیری کلمات لاتین در برنامه های مختلف و توسط مجریان که تذکر بجا و لازمی بود، به همین سرنوشت دچار شد.

رییس سازمان صدا و سیما بخشنامه صادر کرد که از امروز نظارت بر این موضوع در اجرای مجریان و اشعار سرودها و ترانه ها شدت پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد مطهری از یک رویه غلط در برابر تذکرات رهبری

انتقاد مطهری از یک رویه غلط در برابر تذکرات رهبری