مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 خرداد 1398 ساعت 15:302019-05-23بين الملل

شهردار برکنار شده استانبول حزب اردوغان را به دروغگویی متهم کرد


شهردار برکنار شده استانبول دروغ های حزب حاکم عدالت و توسعه به رهبری رجب طیب اردوغان برای لغو انتخابات 31 مارس را محکوم و این حزب را به هدر دادن اموال در شهرداری متهم کرد.

- شهردار برکنار شده استانبول "دروغ های" حزب حاکم عدالت و توسعه به رهبری رجب طیب اردوغان برای لغو انتخابات 31 مارس را محکوم و این حزب را به هدر دادن اموال در شهرداری متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، اکرم امام اوغلو، شهردار عزل شده استانبول دروغ های حزب حاکم عدالت و توسعه به رهبری رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه برای لغو انتخابات 31 مارس را محکوم کرد.

امام اوغلو هوادارانش را به ادامه تجمع برای رای گیری مجدد 23 ژوئن فراخواند و طی تجمعی در استانبول از راه اندازی کمپین جدید انتخاباتی خود با شعار هیچکس ادعاهای آنها را باور نمی کند خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه منابع شهرداری استانبول به تاراج می رود و شهرداری دارایی گروهی از افراد نیست، افزود: حزب اردوغان 80 میلیون لیر (13 میلیون دلار) ظرف سه سال برای سایت اینترنتی شهرداری استانبول هزینه کرد که این رقم برای تاسیس سایت های اینترنتی تمام شهرداری های ترکیه کفایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار برکنار شده استانبول حزب اردوغان را به دروغگویی متهم کرد

شهردار برکنار شده استانبول حزب اردوغان را به دروغگویی متهم کرد