مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 خرداد 1398 ساعت 15:102019-05-23فناوري

شبکه 5G به انگلستان می آید


یکی از بزرگترین اپراتورهای مخابراتی انگلستان اعلام کرده که شبکه نسل پنجم اینترنت 5G تا پایان ماه جاری میلادی در شهرهای بزرگ این کشور راه اندازی و برقرار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یک سال اخیر تلاش اپراتورهای مخابراتی و غول های تکنولوژی برای توسعه فناوری شبکه اینترنت 5G شدت گرفته و هریک از آنها در تلاشند تا با همکاری شرکت های مخابراتی مناطق مختلف جهان وارد همکاری و مذاکره شوند.

حالا یکی از بزرگترین شرکت های مخابراتی فعال در انگلستان، اپراتور EE ، به تازگی اعلام کرده است که کاربران و شهروندان ساکن در شهرهای بلفاست، بیرمنگام، کاردیف، ادینبورگ، لندن، منچستر، بریستول، کاونتری، گلاسگو، هال، لیدز، لیسستر، لیورپول، نیوکاسل، ناتینگهام و شفیلد تا پایان ماه جاری میلادی یعنی 30 ماه مه 2019 قادر خواهند بود از خدمات اینترنت پرسرعت شبکه 5G بهره مند شوند.

بدین ترتیب این اپراتور نخستین شرکت مخابراتی در انگلستان خواهد بود که به توسعه و برقراری شبکه نسل پنجم اینترنت 5G پرداخته است و به کاربران و مشترکان تلفن همراه این امکان را خواهد داد که هم زمان با پیشرفته ترین کشورهای جهان نظیر ژاپن، کره جنوبی و ایالات متحده آمریکا به پیش رفته و تجربه لذت بخشی از وب گردی و استفاده از خدمات اینترنتی را برای آنها به ارمغان بیاورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه 5G به انگلستان می آید

شبکه 5G به انگلستان می آید