مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 22:502019-05-22سياسي

الزامات و راه های ورود نسل جوان حزب اللهی به مدیریت کشور


در شانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان، جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل های دانشجویی در حسینیه ی امام خمینی رحمه الله با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دیدار 3 ساعته عصر امروز (چهارشنبه) هزاران نفر از دانشجویان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، نمایندگان تشکل های علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و صنفی دانشجویان حدود دو ساعت به بیان دغدغه ها و دیدگاه های خود درباره مسائل مختلف روز پرداختند و حضرت آیت الله خامنه ای نیز نکات مهمی درباره مسائل مطرح شده و نیز موضوع راهبردی چگونگی ورود جوانان به میدان و شتاب یافتن حرکت عمومی کشور برای تحقق چشم انداز روشن انقلاب اسلامی بیان کردند.

رهبر انقلاب اسلامی در ابتدای سخنان خود دانشجویان و جوانان را به بهره گیری از فرصت کم نظیر ماه مبارک رمضان برای تقویت رابطه با خداوند متعال توصیه کردند و گفتند: این فرصت مغتنم انس با قرآن و نماز و دعا را به یک عادت نیکو و ماندگار تبدیل کنید.

حضرت آیت الله خامنه ای در ادامه، جلسه دانشجویی امروز را جلسه ای پر نشاط، و روحیه جوانی و سرزندگی را موجب پیشرفت و استفاده از فرصت ها در کشور برشمردند و افزودند: در مطالبتان غالباً دردها و نگرانی ها را بیان کردید، من نیز با بیان نگرانی ها و اشکال ها کاملاً موافقم ولی توجه داشته باشید اگرچه روحیه نشاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزامات و راه های ورود نسل جوان حزب اللهی به مدیریت کشور

الزامات و راه های ورود نسل جوان حزب اللهی به مدیریت کشور