مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 13:452019-05-22بين الملل

واکنش نویسندگان به تواق نامه «برگزیت»


«جان لوکاره» و «نیل گیمن» نیز به جمع نویسندگانی پیوستند که همواره در تلاش اند مردم را نسبت به عواقب توافق نامه «برگزیت» (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) آگاه کنند.

- جان لوکاره و نیل گیمن نیز به جمع نویسندگانی پیوستند که همواره در تلاش اند مردم را نسبت به عواقب توافق نامه برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) آگاه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، بسیاری از نویسندگان برجسته بریتانیایی طی نامه ای که به این نشریه ارائه شده است، از رای دهندگان بریتانیایی می خواهند در رای گیری روز سه شنبه از اتحادیه اروپا حمایت کنند و در غیر این صورت خود را برای مشکلات اقتصادی جدی آماده کنند.

این نامه شامل امضای نویسندگان مطرحی همچون رابرت هریس ، جان لوکاره و فیلیپ پولمن است که وعده های طرفداران برگزیت را با ادبیات طعنه آمیز مورد انتقاد قرار داده اند.

ده ها نویسنده که نام خود را در نامه ارائه شده به گاردین ثبت کرده اند، از مردم خواسته اند تا در انتخابات روز سه شنبه پارلمان اروپا از فرصت استفاده کنند و از اتحادیه اروپا حمایت کنند، در غیر این صورت حتما متوجه هستند که انتخاب کرده اند چه چیزی را هم برای خودشان و هم برای تمامی اطرافیان شان از دست بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نویسندگان به تواق نامه «برگزیت»

واکنش نویسندگان به تواق نامه «برگزیت»