مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 12:452019-05-22فناوري

گوگل پلی استور جایگزین می شود؟


به نظر می رسد که هواوی از چندی پیش سعی داشته که یک فروشگاه آنلاین و اینترنتی برای توسعه و ارائه اپلیکیشن برای محصولات خود طراحی کند که جایگزین گوگل پلی استور شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به آنکه روز پنج شنبه دونالد ترامپ، رییس جمهور ایالات متحده آمریکا هواوی را در فهرست سیاه تجارت ممنوعه با این کشور اعلام کرد، ادامه فعالیت این غول تکنولوژی چینی را با دشواری های متعددی روبرو کرد که از جمله مهم ترین آنها لغو لایسنس اندروید برای هواوی و عدم ارائه و انتشار به روزرسانی های امنیتی و نرم افزاری برای محصولات و گوشی های هوشمند این برند چینی است.

بعد از گوگل، سایر شرکت های آمریکایی نیز تصمیم گرفتند طبق قوانین و مقررات محدودکننده جدیدی که دولت ترامپ، رییس جمهور آمریکا، برای آنها تعیین کرده است، عمل کرده و به منظور جلوگیری از تحریم شدن و مشکلات مالی و حقوقی، روابط تجاری و همکاری های خود را با شرکت های چینی همچون هواوی که در فهرست سیاه و ممنوعه آمریکا قرار گرفته است، قطع کرده و یا به حالت تعلیق درآورند.

حالا در جدیدترین گزارش بلومبرگ بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه فناوری اعلام کرده اند که بر اساس شواهد موجود هواوی از مدت ها پیش این موضوع را پیش بینی کرده و قصد داشته که به توسعه یک فروشگاه آنلاین برای ارائه اپلیکیشن های موردنظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوگل پلی استور جایگزین می شود؟

گوگل پلی استور جایگزین می شود؟