مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 11:352019-05-22حوادث

انهدام باند بزرگ جعل اسناد در کرمانشاه


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه از شناسایی و انهدام باند بزرگ جعل اسناد در کرمانشاه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه از شناسایی و انهدام باند بزرگ جعل اسناد در کرمانشاه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، محمدحسین صادقی در نشستی خبری که امروز (یکم خرداد) برگزار شد، اظهار کرد: با رصدهای انجام گرفته توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) این باند بزرگ شناسایی و متلاشی شد.

وی بابیان اینکه این باند در زمینه جعل اسناد رسمی و عادی، اوراق قضایی، مدارک دانشگاهی و کارت پایان خدمت فعالیت گسترده ای داشت، عنوان کرد: پس از دستگیری اعضای باند، دستگاه و تجهیزات پیشرفته جعل سند نیز از مخفیگاه آنها کشف و ضبط شد.

صادقی تاکید کرد: پرونده سه نفر از اعضای دستگیر شده در مرجع قضایی استان در حال رسیدگی است و تلاش برای دستگیری سایر متهمین پرونده ادامه دارد.

هشدار در خصوص فعالیت شرکت های هرمی صادقی در ادامه به شهروندان کرمانشاهی درخصوص فعالیت و عضویت در شرکت های هرمی هشدار داد و گفت: تعدادی شرکت هرمی با توسعه انسانی و دریافت حق عضویت در سطح استان مشغول به فعالیت هستند که مطابق قانون فعالیت آنها جرم تلقی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند بزرگ جعل اسناد در کرمانشاه

انهدام باند بزرگ جعل اسناد در کرمانشاه