مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 09:002019-05-22اجتماعي

طلاق در همدان نزولی شده/آموزش مهارت های زندگی الزامی است


مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان از کاهش چشمگیر آمار طلاق در استان خبر داد.

- کارگروه تخصصی امور فرهنگی و اجتماعی استان همدان برگزار شد؛ طلاق در همدان نزولی شده/آموزش مهارت های زندگی الزامی است مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان از کاهش چشمگیر آمار طلاق در استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد نادری فر در کارگروه تخصصی امور فرهنگی و اجتماعی استان همدان با اشاره به کاهش قابل توجه آمار طلاق در سال گذشته، گفت: امیدواریم با اجرای طرح و برنامه های پیش بینی شده اعم از راه اندازی بنیاد صیانت از خانواده در شهرستان های ملایر، فامنین و نهاوند، تاسیس کلینیک خانواده توسط جهاددانشگاهی در دو شهرستان ملایر و همدان و انجام پژوهش ها و تحقیقات دقیق، شاهد کاهش چشمگیر طلاق در استان باشیم.

وی با تأکید براین که همواره تلاش می شود تا براساس مطالعات و اقدامات موثر 12 دستگاه عضو این کارگروه، شاهد کاهش سالیانه 4 درصدی طلاق در استان باشیم، مطرح کرد: طلاق همواره یکی از آسیب های اجتماعی است که حذف آن غیرممکن است؛ اما می توان با تمهیداتی از افزایش و رواج آن در بین زوجین جلوگیری کرد.

نادری فر ادامه داد: از این رو اقدامات خوبی بین 12 دستگاه عضو به ویژه جهاددانشگاهی و بهزیستی به منظور کاهش این آسیب اجتماعی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاق در همدان نزولی شده/آموزش مهارت های زندگی الزامی است

طلاق در همدان نزولی شده/آموزش مهارت های زندگی الزامی است