مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 08:212019-05-22سياسي

مهارت افزایی و گسترش شرکای اجتماعی در دستور کار وزارت کار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مراسم جشن گلریزان فرشته های زمینی شیر خوارگاه آمنه با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، - شریعتمداری گفت: در سال 98 نهضت مهارت افزایی و گسترش شرکای اجتماعی را در دستور کار داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مراسم جشن گلریزان فرشته های زمینی شیر خوارگاه آمنه با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کشور، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از خیران در شیر خوارگاه آمنه برگزار شد.

در این مراسم محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه محسنین و نیکوکارانی که همه زندگی خود را وقف مردم و امر خیر می کنند، همواره از یاران الهی هستند، گفت: زمانی که این مسئولیت بزرگ به بنده محول شد، یکی از مهم ترین انگیزه های ما برای پذیرفتن این وزراتخانه خدمت به سازمان بهزیستی بود که در ایجاد آن زحمات زیادی کشیده شده است.

وی افزود: امروز افتخار می کنیم که 90 درصد از خدمات این سازمان توسط خیرین و مردم انجام می شود، چرا که معتقدیم سپردن کار مردم به خود مردم یکی از ثروت های جمهوری اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت افزایی و گسترش شرکای اجتماعی در دستور کار وزارت کار

مهارت افزایی و گسترش شرکای اجتماعی در دستور کار وزارت کار