مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 08:062019-05-22اقتصادي

وقتی برنامه در دولت گم شده اختیارات بیشتر برای چه؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روحانی در دیدار جمعی از روحانیون با بیان اینکه برای مدیریت بهتر شرایط نیازمند تمرکز قدرت و تصمیم گیری هستیم، - رییس جمهور می گوید امروز هم مانند دوره جنگ هشت ساله، به اختیارات ویژه نیاز داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روحانی در دیدار جمعی از روحانیون با بیان اینکه برای مدیریت بهتر شرایط نیازمند تمرکز قدرت و تصمیم گیری هستیم، اظهار کرد: در دوران جنگ تحمیلی نیز در مقطعی که با مشکل مواجه شدیم، شورای عالی پشتیبانی جنگ ایجاد شد و همه اختیارات در دست این شورا بود و حتی مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه نیز در تصمیم گیری آن شورا دخالتی نداشتند و امروز هم در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم.

وی افزود: همانگونه که در جنگ 8 ساله اختیارات ویژه ای را از امام راحل گرفته و توانستیم جنگ را اداره کنیم و حتی موفقیت های بسیاری را به دست آوریم امروز هم به چنین اختیاراتی نیاز داریم.

آقای روحانی البته توضیح نداده اختیارات بیشتر را برای چه کار می خواهد؟ چرا که به اذعان کارشناسان -حتی کارشناسان حامی- دولت فاقد طرح و برنامه روشن اقتصادی است و بیش از یک سال است روش آزمون و خطا را در پیش گرفته است.

در واقع درست تر آن است که بگوییم دولت روحانی از سال 92 به مدت 6 سال، جز امید به برجام هیچ برنامه دیگری نداشته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی برنامه در دولت گم شده اختیارات بیشتر برای چه؟

وقتی برنامه در دولت گم شده اختیارات بیشتر برای چه؟