مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 04:062019-05-22دانش

پارک علم و فناوری قم بستری برای پارک تخصصی علوم انسانی و اسلامی می شود


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ هرکدام از دولت ها برای حل مشکلات اقتصادی، راه حل هایی اجرا کردند که نتیجه آن را این سال ها در فضای اقتصادی کشور می بینیم.

- رییس پارک علم و فناوری قم تصریح می کند: نشست های توجیهی متعددی برای صاحبان صنعت و فناوران استان تشکیل دادیم و در آن از مزایای دانش بنیان بودن شرکت ها گفتیم و از مرحله تکمیل پرونده تا اخذ مجوز مربوطه و سایر مراحل در کنار شرکت ها بودیم و به آن ها مشاوره می دادیم.

وی بیان می کند: در نتیجه این اقدامات امسال با 74 شرکت دانش بنیان در جایگاه دهم پارک های علم و فناوری کشور ایستادیم و این در حالی است که در ابتدای سال 94 با 20 شرکت دانش بنیان، در رده دهم قرار داشتیم.

اخوان علوی می گوید: جایگاه فعلی پارک علم و فناوری قم با توجه به شاخص های جمعیتی و زیرساختی استان می تواند موفقیت قابل ملاحظه ای برای پژوهشگران قم باشد.

وی به این موضوع نیز اشاره می کند که پارک علم و فناوری قم حمایت ها و خدمات قابل ارائه به واحد های فناور عضو پارک را افزایش می دهد و این یکی از راهبرد های این پارک است.

رییس پارک علم و فناوری قم ادامه می دهد: در همین راستا مسئولان پارک از ابتدای فعالیت آن دو مرکز رشد علوم انسانی و اسلامی و مرکز رشد واحد های فناور را راه اندازی کردند و در تأسیس مرکز رشد کشاورزی استان سهم بسزایی ایفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک علم و فناوری قم بستری برای پارک تخصصی علوم انسانی و اسلامی می شود

پارک علم و فناوری قم بستری برای پارک تخصصی علوم انسانی و اسلامی می شود