مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 16:062019-05-21ورزشي

پاداش 2500 دلاری کمیته ملی المپیک به حسین کیهانی اهدا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از فدراسیون دوومیدانی، در نشستی با حضور سیدرضا صالحی امیری که به درخواست و پیگیری مجید کیهانی رییس فدراسیون دو و میدانی امروز در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد، - کمیته ملی المپیک پاداش قهرمان دوومیدانی بازی های آسیایی را به وی پرداخت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از فدراسیون دوومیدانی، در نشستی با حضور سیدرضا صالحی امیری که به درخواست و پیگیری مجید کیهانی رییس فدراسیون دو و میدانی امروز در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد، پاداش رکوردشکنی و قهرمانی حسین کیهانی اهدا شد و رییس کمیته ملی المپیک نیز از وی به پاس تلاش و افتخار آفرینی قدرددانی کرد.

صالحی امیری ضمن یادآوری افتخارآفرینی غرورانگیز حسین کیهانی در مسابقه 3000متر بامانع در بازی های آسیایی جاکارتا، وی را به عنوان یکی از امیدهای کاروان ورزش ایران در بازی های المپیک 2020 توکیو قلمداد کرد.

پاداش وی برای قهرمانی و رکورد شکنی 2500 دلار بود.

*کیهانی: دیدار با رییس کمیته ملی المپیک برایم دنیایی انگیزه بود حسین کیهانی قهرمان و رکورددار 3000 متر بامانع بازی های آسیایی جاکارتا پس از دریافت پاداش رکوردشکنی خود گفت: در دیدار با دکتر صالحی امیری انرژی بسیاری گرفتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاداش 2500 دلاری کمیته ملی المپیک به حسین کیهانی اهدا شد

پاداش 2500 دلاری کمیته ملی المپیک به حسین کیهانی اهدا شد