مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 15:162019-05-21دانش

مجله نیچر، مقاله استاد دانشگاه شریف را منتشر کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شریف، محمد حسین رهبان عضو هیئت علمی دانشکده ی مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف با همکاری محققین دانشگاه های Harvard و MIT موفق به چاپ مقاله ای با عنوان بهبود نمایه سازی مبتنی بر تصاویر میکروسکوپی .

- عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف با همکاری محققین دانشگاه های Harvard و MIT موفق به چاپ مقاله ای در مجله معتبر نیچر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شریف، محمد حسین رهبان عضو هیئت علمی دانشکده ی مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف با همکاری محققین دانشگاه های Harvard و MIT موفق به چاپ مقاله ای با عنوان بهبود نمایه سازی مبتنی بر تصاویر میکروسکوپی با مدل سازی ناهمگونی تک سلوله در مجله معتبر نیچر شد.

بر اساس این گزارش؛ تکنولوژی های خوانش اطلاعات زیستی که دارای دقت تک سلوله هستند، نیاز به روش های خلاصه سازی و نمایه سازی جمعیت سلول ها که قادر به مدل سازی ناهمگونی تک سلول ها باشند را ایجاد کرده است.

نمایه یک جمعیت از سلول ها، برداری است که اطلاعات جامعی از وضعیت زیستی یک جمعیت از سلول ها را ارائه می دهد و امکان مقایسه جمعیت سلول ها از طریق آن ممکن می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجله نیچر، مقاله استاد دانشگاه شریف را منتشر کرد

مجله نیچر، مقاله استاد دانشگاه شریف را منتشر کرد