مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 13:452019-05-21سياسي

رپورتاژ آگهی و اشتباه های رایجی که مرتکب می شوید


رپورتاژ آگهی به عنوان یک ابزار موثر بازاریابی در صورتی نتایج مورد نظر شما را ایجاد می کند که در تولید و انتشار آن دچار برخی اشتباه ها نشوید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رپورتاژ آگهی و بازاریابی و تبلیغ در قالب یک محتوای متنی غیرمستقیم در دنیای کسب وکار به شدت در حال گسترش است و تبلیغات سنتی به سرعت جای خود را به رپورتاژ آگهی می دهد اما اشتیاق صاحبان کسب وکار برای استفاده از این روش تبلیغی بدون آگاهی کافی از برخی ویژگی های مهم آن، موجب می شود آن ها دچار اشتباه های رایجی شوند و از هدف خود دور بیفتند.

مواردی که در ادامه می خوانید اشتباه های رایجی هستند که رپورتاژ آگهی شما را از تأثیرگذاری قابل قبول بازمی دارند.

هرگز کپی نکنید! شاید برخی صاحبان کسب وکار تصور کنند برای روبرو نشدن با هزینه تولید و نگارش رپورتاژ آگهی می توانند سراغ یک راه ساده و میان بر یعنی کپی کردن بروند.

باید بدانید کپی بودن یک محتوا به سرعت توسط گوگل کشف می شود و این موتور جستجوگر هوشمند هیچ جایگاهی برای آن متن و سایت شما قائل نمی شود.

با یک رپورتاژ آگهی کپی کاری شده، نه تنها محتوای موردنظر شما توسط گوگل در معرض بازدید کاربران این غول فضای مجازی قرار نمی گیرد بلکه گوگل جایگاه سایت شما را هم تنزل می دهد، پس نه تنها هرگز کپی نکنید بلکه با وسواس از یونیک بودن رپورتاژ آگهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رپورتاژ آگهی و اشتباه های رایجی که مرتکب می شوید

رپورتاژ آگهی و اشتباه های رایجی که مرتکب می شوید