مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 12:452019-05-21سياسي

پاسخ های وزیر کشور به نمایندگان/پیشنهاد ضابطه مند کردن خرید و فروش اسید و...


پیشنهادی در مورد انتخابات هیات رییسه مجلس، تعیین مجازات معاونت در جرایم اسیدپاشی، تشریح تصمیمات شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی درباره رفع موانع تولید و .

- .

از جمله مهمترین اخبار امروز (سه شنبه) سی و یکم اردیبهشت 1398 مجلس شورای اسلامی هستند که می توانید مشروح آن را در لینک های زیر بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،را به همه مسلمانان جهان تبریک گفت.

جلیل رحیمی جهان آبادی در جریان سوال از وزیر کشور با اشاره به تخلیه برخی روستاها در مناطق مرزی خراسان در دهه 70 گفت که حقوق مردم در مناطق مرزی خراسان پایمال شده و لازم است هیاتی برای تعیین میزان خسارات این افراد مشخص شود.

وی تاکید کرد که ناطقین امروز مجلس کاتب: *** سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه مجمع عمومی این فراکسیون گفت که تصمیم گیری نهایی فراکسیون امید در مورد نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ماده 3 طرح تشدید مجازات اسید پاشی و حمایت از بزه دیدگان ناشی از آن را بررسی کرده و در نهایت با 173 رای موافق، 5 رای مخالف و 3 رای ممتنع آن را به تصویب رساندند که بر اساس آن مجازات مربوط به خبر داد.

در ادامه جلسه علنی امروز دو فوریت لایحه الحاق یک تبصره به ماده 6 قانون مبارزه با پولشویی مطرح شد که بعد از توضیحات جنیدی معاون حقوقی رییس جمهور و اظهارات دو نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ های وزیر کشور به نمایندگان/پیشنهاد ضابطه مند کردن خرید و فروش اسید و...

پاسخ های وزیر کشور به نمایندگان/پیشنهاد ضابطه مند کردن خرید و فروش اسید و...