مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 12:062019-05-21سياسي

معاون آموزشی پژوهشی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها منصوب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، حجت الاسلام مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها طی حکمی حجت الاسلام نیکزاد عیسی زاده را به سمت معاون آموزشی پژوهشی نهاد نمایندگی .

- رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها طی حکمی معاون آموزشی پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها را منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، حجت الاسلام مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها طی حکمی حجت الاسلام نیکزاد عیسی زاده را به سمت معاون آموزشی پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها منصوب کرد.

گفتنی است متن حکم حجت الاسلام والمسلمین رستمی برای حجت الاسلام عیسی زاده به شرح زیر است.

از وظایف اصلی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها تبیین و ترویج معارف و ارزش های اسلامی با برنامه ریزی و اجرای فعالیت های آموزشی، پژوهشی و تربیتی در زمینه اساتید و دروس معارف اسلامی می باشد، که انجام این مهم اعم از تأمین محتوای دروس معارف، آموزش و ارتقای علمی استادان معارف و فعالیت های پژوهشی استادان معارف، گزینش علمی و عمومی استادان معارف و نظارت بر کیفیت ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون آموزشی پژوهشی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها منصوب شد

معاون آموزشی پژوهشی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها منصوب شد