مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 10:552019-05-21اقتصادي

خدمت ترامپ به سیر آمریکایی!


برخلاف میلیون ها کشاورز آمریکایی، تولیدکنندگان سیر از جنگ تجاری با آمریکا با چین سود می برند و از حمله اقتصادی اخیر رییس جمهور کشورشان خوشحال شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فروش سیر تولید کالیفرنیا پس از اینکه دهه ها یارای رقابت با واردات ارزان تر چینی را نداشت افزایش پیدا کرده است و فروش آن بهتر هم خواهد شد زیرا هیچ نشانی از پایان جنگ تجاری دو ابرقدرت اقتصادی به چشم نمی خورد و سیر چینی با عوارض بالاتر وارداتی روبروست.

کن کریستوفر، نایب رییس شرکت کریستوفر رنچ که بزرگترین تولیدکنندگان در میان سه تولیدکننده بزرگ سیر در آمریکا است، اظهار کرد: ما دوست داریم ببینیم تعرفه ها برای همیشه باقی می مانند.

در حالی که بسیاری از کشاورزان از جنگ تجاری ضرر می کنند زیرا اتکای بالایی به صادرات به چین دارند اما تولیدکنندگان سیر آمریکایی سود می برند زیرا کاملاً به فروش داخلی تکیه دارند.

تعرفه آمریکا روی واردات سیر چینی در 9 مه از 10 به 25 درصد افزایش پیدا کرد.

آمریکا با اقدام به افزایش تعرفه به 25 درصد روی 200 میلیارد دلار واردات کالای چینی، امیدها به توافق تجاری میان دو طرف را از بین برد.

اگرچه کشاورزان سویا در منطقه میدوست آمریکا شاهد پر شدن سیلوها از محصول فروش نرفته هستند زیرا خریداران چینی وارداتشان از آمریکا را متوقف کرده اند اما کریستوفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت ترامپ به سیر آمریکایی!

خدمت ترامپ به سیر آمریکایی!