مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 08:402019-05-21سياسي

اگر سد گلرود توجیه فنی ندارد چگونه دو فاز مطالعات آن انجام گرفته است؟


نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: حقابه ما از سد گلرود مطالبه جدی مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس گودرزی در جلسه با وزیر نیرو که با حضور استاندار، مجمع نمایندگان، مدیران ارشد کشور و استان در حوضه آب و با موضوع سدسازی برگزار شد، اظهار کرد: مردم از این جلسه نتیجه می خواهند این رفت و آمدها باید مثمر ثمر باشد و وزیر باید تصمیم بگیرد.

وی تصریح کرد: مگر خون مردم شهرستان بروجرد کمرنگ تر از مردم دیگر شهرهای مسیر جریان آب است که مردم ما بی‎بهره باشند، کشت کشاورزان ما دیمی با بهره‎وری پایین باشد اما شهرهای بعد از ما کشاورزی آبی با برداشت 4 برابر داشته باشند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: از پیگیری ها و اقدامات قبلی شما و معاونین محترمتان در خصوص احیای سد شهید بروجردی تشکر می کنم و انتظار دارم این مسیر ادامه یابد.

گودرزی اضافه کرد: تخصیص کشاورزی سد آبسرده را باید کامل بدهید و کوتاهی در این مسئله جفا در حق مردم و کشاورزان حوزه انتخابیه است.

وی بیان کرد: کارشناسان و معاونان شما می گویند سد گلرود توجیه فنی ندارد پس اگر توجیه فنی ندارد چگونه دو فاز مطالعات آن انجام گرفته اما سالهاست که متوقف است؛ درخواست ما اعزام تیم مجدد جهت بررسی و پیگیری سد گلرود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر سد گلرود توجیه فنی ندارد چگونه دو فاز مطالعات آن انجام گرفته است؟

اگر سد گلرود توجیه فنی ندارد چگونه دو فاز مطالعات آن انجام گرفته است؟