مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 08:352019-05-21اقتصادي

پایان بازسازی 207 خانه خسارت دیده از سیل شیراز


مراسم پایان بازسازی، بهسازی، نوسازی و تجهیز 207 واحد مسکونی خسارت دیده از سیل در محله سعدی شیراز با حضور استاندار فارس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندار فارس عصر دوشنبه 30 اردیبهشت در مراسم پایان بازسازی، نوسازی و تجهیز بخشی از واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل ششم فروردین در محله سعدی شیراز، گفت: در سیل اخیر حدود 250 واحد مسکونی آسیب دید.

عنایت الله رحیمی افزود: در حال حاضر 207 واحد با هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد تومان بازسازی شده و 36 واحد در دست تعمیر است که به اعتباری بیش از 360 میلیون تومان نیاز دارد و 7 واحد نیز به طور کامل تخریب شده که بازسازی آن در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه اقداماتی نیز در خصوص تأمین نیازهای معیشتی مردم منطقه انجام شده است، عنوان کرد: تأمین لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه و تعمیر لوازم آسیب دیده از سوی گروه های مردمی، سازمان های مردم نهاد و خیرین انجام شده و نیک اندیشان مبالغ زیادی به این امر اختصاص داده اند.

رحیمی با اشاره به اینکه جریان سیل در منطقه سعدی متأثر از بالا دست و منتهی الیه شمال و شمال شرقی سعدی است، عنوان کرد: مطالعات آبخیزداری در حال انجام است که این مطالعات شامل عملیات پخش سیلاب، ایجاد حوضچه های آرامش و ترمیم مسیلی که از این مسیر می گذرد و همچنین بازگشایی مسیر مسیل و تملک واحدهایی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان بازسازی 207 خانه خسارت دیده از سیل شیراز

پایان بازسازی 207 خانه خسارت دیده از سیل شیراز