مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 07:002019-05-21فرهنگي

عواملی که باعث می شوند فیلم ها نابود شوند


یک پخش کننده با اشاره به شرایط اکران فیلم ها در ایام ماه رمضان و اینکه معمولا اکران دوم نوروزی گیشه ضعیف تری دارد معتقد است: پخش کننده ها این موضوع را پیش بینی کرده بودند به همین دلیل فیلمهای قوی ای روی پرده نرفت همچنین که طرح های رمضانی برای سینما هم .

- یک پخش کننده با اشاره به شرایط اکران فیلم ها در ایام ماه رمضان و اینکه معمولا اکران دوم نوروزی گیشه ضعیف تری دارد معتقد است: پخش کننده ها این موضوع را پیش بینی کرده بودند به همین دلیل فیلمهای قوی ای روی پرده نرفت همچنین که طرح های رمضانی برای سینما هم به درستی اجرا نشده تا بتواند به گیشه کمک کند.

سیروس تسلیمی نویسنده، تهیه کننده و پخش کننده سینمایی در گفت وگویی با ایسنا درباره ارزیابی اش از شرایط اکران فیلم ها بیان کرد: در همه این سال ها اکران دوم فیلم ها بعد از عید نوروز هیچگاه خوب نمی فروخت، زیرا در ایام عید فیلم های پرفروش اکران می شوند ولی در نوبت دوم همیشه گیشه ضعیف بوده، علاوه بر آن امسال ماه رمضان هم این شرایط را تشدید کرد.

او ادامه داد: علت دوم نیز می تواند تأثیر شرایط اقتصادی و سیاسی حاکم بر جامعه باشد که چون ذهن مردم درگیر این موضوعات شده دیگر سینما رفتن برایشان دغدغه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عواملی که باعث می شوند فیلم ها نابود شوند

عواملی که باعث می شوند فیلم ها نابود شوند