مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 01:352019-05-20اقتصادي

استقبال تازه عروس های یزدی از زیورآلات آب کاری شده با طلا


مصنوعات آبکاری شده با طلا در نوسانات اقتصادی بازار به جایگزین مناسبی برای خرید زیورآلات بخصوص در بین نوعروس ها و تازه دامادها تبدیل شده است.

- استقبال تازه عروس های یزدی از زیورآلات آب کاری شده با طلا مصنوعات آبکاری شده با طلا در نوسانات اقتصادی بازار به جایگزین مناسبی برای خرید زیورآلات بخصوص در بین نوعروس ها و تازه دامادها تبدیل شده است.

نوسانات قیمت طلا در شرایط اقتصادی حاضر علاوه بر کاهش توان خرید زیورآلات برای اغلب اقشار جامعه، برخی از والدین را چنان نگران تأمین زیورآلات عروسی فرزندانشان کرده که این موضوع برایشان به دغدغه ای مشابه تأمین جهیزیه و عاملی در به تأخیر انداختن ازدواج فرزندانشان کرده اند.

این اوضاع در حالی است که به تازگی در یزد که شهری دارای برندهای محبوب طلا و جواهرات است، خرید زیورآلات آبکاری شده با طلا بسیار مورد استقبال قرار گرفته و انگار به راهکاری برای رفع مشکل خرید زیورآلات طلا هرچند برای چشم و هم چشمی خانواده ها تبدیل شده است.

البته برخی فعالان این حوزه نیز معتقدند که این نوع زیورآلات که با قیمت هایی بسیار پایین تر از طلا عرضه می شوند، مزیت های بالاتری نسبت به سایر مصنوعات طلا دارند و از هدر رفت پول و احتمال ضرر ناشی از نوسانات بازار جلوگیری خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال تازه عروس های یزدی از زیورآلات آب کاری شده با طلا

استقبال تازه عروس های یزدی از زیورآلات آب کاری شده با طلا