مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 01:302019-05-20اقتصادي

مردم حق دارند بدانند منابع بانکی کجا هزینه می شود


رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران، با بیان این که اشتغال تنها با دادن وام ایجاد نمی شود گفت: مسیر سرمایه گذاری در کشور باید به سمت صنعت و تولید ناخالص داخلی برود.

- ابوالفضل فتح الهی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تردیدی نیست که ایجاد اشتغال تنها با پرداخت تسهیلات امکانپذیر نیست و عوامل مختلفی مثل بحث مدیریت، منابع انسانی، تجهیزات و امکانات باید کامل شود تا یک اشتغال پایدار ایجاد شود؛ بنابراین لزوماً با پرداخت تسهیلات نمی توان اشتغالزایی کرد.

وی درباره انتشار لیست دریافت کنندگان وام اشتغال روستایی ابراز عقیده کرد و گفت: انتشار اسامی دریافت کنندگان وام اشتغال به دلیل اصل شفافیت بود و وزیر کار برای شفاف سازی هرچه بیشتر مدت ها به دنبال این بود تا فهرست اسامی صاحبان این طرح ها و دریافت کنندگان این پول ها را به مردم اعلام کند.

مردم حق دارند بدانند وجوه و منابعی که سرمایه گذاری می شود در کجا هزینه می شود؟ فتح الهی ادامه داد: حُسنش این است که مردم می بینند سرمایه گذاری به درستی انجام شده یا نه و اگر سرمایه گذاری جواب نداد و پاسخ لازم را از بازار سرمایه گذاری دریافت نکرد، دولت هم می تواند به تناسب بازخوردها تجدید نظر کند و تسهیلات را به بخش های دیگر سوق بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم حق دارند بدانند منابع بانکی کجا هزینه می شود

مردم حق دارند بدانند منابع بانکی کجا هزینه می شود