مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 01:052019-05-20سياسي

پیگیری وضعیت دو دانشجوی زندانی دانشگاه تهران از مسئولان قضایی


رییس دانشگاه تهران از پیگیری جدی وضعیت دو دانشجوی بازداشتی این دانشگاه از طریق مسئولان قوه قضاییه خبر داد و گفت: این دو دانشجو در ارتباط با مسایل بیرون از دانشگاه بازداشت شده اند.

- دکتر محمود نیلی احمدآبادی در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب با اشاره به اظهار کرد: یکی از دانشجویان دانشگاه تهران که در حال حاضر در زندان به سر می برد به دلیل حادثه خیابان پاسداران بازداشت شده و دانشگاه هیچ نقشی در بازداشت و تعیین حکم او نداشته است و او فقط دانشجوی دانشگاه تهران است.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی دیگر از دانشجویان دختر بازداشتی نیز اخیراً به دلیل اعتراض به مسائل کارگری در بیرون از دانشگاه بازداشت شده، بنابراین این اتفاق نیز در محیط خارج از دانشگاه روی داده است.

رییس دانشگاه تهران از پیگیری جدی پرونده دو دانشجوی بازداشتی این دانشگاه خبر داد و گفت: ما معمولاً مسائل و مشکلات تمامی دانشجویان را پیگیری می کنیم اما گاهی ورود ما دلیل قضایی بودن پرونده مشکل می شود.

وی با بیان اینکه معاون فرهنگی دانشگاه تهران اخیراً دیدار با دانشجویان بازداشتی داشته است، گفت: از سوی دیگر نتایج نهایی پرونده دانشجویان وقایع دی ماه سال 96 نیز هنوز اعلام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری وضعیت دو دانشجوی زندانی دانشگاه تهران از مسئولان قضایی

پیگیری وضعیت دو دانشجوی زندانی دانشگاه تهران از مسئولان قضایی